İzleyiciler

10 Ağustos 2014 Pazar

İLK YAZIM


                 Herkese merabalar, öncelikle neden blog açmak istediğimi paylaşmak istiyorum sizlerle. Yazmanın en güzel rahatlama yolu olduğunu bilmeme ve sürekli yazma isteği duymama rağmen bir türlü oturup yazı yazamamış biriydim ta ki bugüne kadar. Bugün beni çok üzen ve duygulandıran bir olayın üzerine yazı yazmak için aldığım ama bir türlü kullanamadığım mor kitaplı defterimi aldım ve yazmaya başladım. Sayfalarca yazı yazdıktan sonra ancak durabildim. Sonra da bu yazılarımı başka insanlara sunmak, onların da duygu ve düşünceleri paylaşarak yeni fikirler elde etmek istedim ve sonuç bu blog oldu. Umarım beğenir ve arkadaşlarınıza da tavsiye edersiniz ve düşünen ve hisseden insanların birarada bulunduğu çok güzel bir blog olur bu. 
Bugünlük benden bu kadar herkese iyi okumalar..
Not:Yazılarımı defterimin fotoğrafını çekerek paylaşacağım Çünkü hem kalemle insanın daha net duygularını anlatabildiğini düşünüyor hem de yazım biçimimizin duygularımızı ele verdiğini düşünüyorum. Umarım okumakta zorlanmazsınız.






7 yorum :

  1. Merhaba :) Blogun hayırlı olsun seni takibe aldım banada beklerim :) http://suslusirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba :) Çok teşekkürler hemen takipliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun blogunuz :) Yazmak ne de güzel şey değil mi ? Benim de hep kaçış başka dünyalara geçiş yöntemimdir yazmak yazınca rahatlıyorum yazınca mutlu oluyorum.. tebrikler yazınızda bi çırpıda okunuverdi :) Sevgiler ççok takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. İade-i ziyarete gelmemek olmazdı... :) mor delisi bir insan olarak blog ismine bayıldım :) bir de bu resim doğrulamayı kapatırsan insanlar daha çok bloguna yorum yaparlar :) yazını çook beğendimmmm <3

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim Esen Doğan kesinlikle öyle ben biraz yeniyim ama devam etmekte kararlıyım umarım başarılı olurum :)

    YanıtlaSil
  6. Esra Hanesus çok sağolun yazımı beğenmenize çok çok sevindim. Resim doğrulamayı hemen kapatıyorum :)

    YanıtlaSil
  7. blogunu çok beğendim ismi de ayrıca pek bir güzelmiş hayırlı olsun tatlım ilk yazın çok hoşuma gitti ve gerçekten insanın kendini eleştirmesi kolay bunu övülmekten nefret eden biri olarak söylüyorum :D

    YanıtlaSil